På et eller andet tidspunkt hober de små administrative arbejdsgange sig op, og fylder en for stor del af medarbejdernes arbejdstid. Det var der, den danske afdeling af World Animal Protection var, da Ampleo mødte virksomheden første gang.
På daværende tidspunkt havde WAP en medlemsløsning, som fungerede fint nok til den daglige drift. De havde dog alligevel en oplevelse af at bruge for meget tid på mange små administrative opgaver.
Wap havde et marketingsystem, som hverken fungerede halvt eller helt. Løsningen var koblet sammen med medlemsløsningen, og det skabte for lange og komplicerede arbejdsgange.
Ampleos løsning
I dag har WAP en medlemsløsning, hvor størstedelen af de manuelle opgaver er blevet fuldautomatiserede, heriblandt indlæsning fra bank, indlæsning fra NETS, indlæsning af leads fra eksterne kanaler, Online Fundraising og meget mere.
Formålet var, at vælge den rigtige medlemsløsning til WAP som virksomhed.
I udvælgelsesprocessen med de forskellige udbydere, forholdt vi os neutrale i den forstand, at vi, sammen med WAP, havde for øje at finde en løsning, der skulle fungere for WAP – og ikke en løsning hvor WAP skulle tilpasse sig.
På trods af at vi er Microsoft partnere og Microsoft har en marketingløsning, var det ikke den løsning, vi anbefalede WAP.
Valget faldt på Agillic og Ampleo Connector, som er en integration mellem Dynamics medlemsløsningen og Agillic, der sikrer en flydende strøm af data mellem de to systemer.
Resultat
I dag har WAP en medlemsløsning, der giver dem adgang til ensartet data og sammenhængende arbejdsprocesser.
Den nye medlemsløsning er brugervenlig. Den sikrer, at nye medarbejdere hurtigere kommer i gang.
Tidligere var forretningsviden bundet op på nøglepersoner. I dag er data tilgængelig for alle, mens processerne er klare og nemme at følge.