Personlig kommunikation er bare bedre
For de fleste, er autosvaret på mail-boxen, det sidste der klares inden man kan gå på velfortjent ferie. Men har du tænkt over at bruge autosvaret til at give dem, der vil i kontakt med dig, et personligt svar?
Udover et ‘tak for mailen’ og information omkring hvornår du kommer retur fra ferie, så kan du, hvis du sætter dit autosvar op i Power Automate og har dine kunder i Microsoft Dynamics 365 eller et andet CRM-system, sende et personligt svar afhængig af hvem der har skrevet. Det kan være at I har en kunde I skal være særligt opmærksom på, får en god behandling, mens du afholder ferie og hvor det derfor giver mening at sende et personligt svar til netop denne kunde.
Ferieplanlægning på et højere niveau
Det kan også være at I deler jeres kontakter op mellem forskellige kollegaer og ved at lave et personligt autosvar, slipper han/hun for et standardsvar, hvor der står 5 forskellige personer man kan tage kontakt til afhængig af hvad man vil. Måske holder I ferie forskudt og har brug for at henvise til kollega i den ene uge og en anden i en anden uge og der giver det også mening at bruge tid på at lave mere end blot et standardautosvar.
Der er mange muligheder for personlige autosvar i Microsoft Power Automate. Se vores trin-for-trin guide herunder til hvordan du nemt og bekvemt giver dine kunder et personligt autosvar. God fornøjelse.