Ampleo – mere end bare et samarbejde
Vi ved, hvor vigtigt det er med stærke relationer baseret på åbenhed, tillid, gensidig respekt og støtte. Det er nemlig vores kultur. For vi kan godt lide at have mennesker omkring os. Mennesker som vi kan stole på og dele vores erfaringer og oplevelser med. Tillid er en central komponent i vores dagligdag. Uanset om det er kunder eller kollegaer.
For os er det motiverende at opbygge stærke relationer til vores kunder, samtidig med at løsningerne både er fleksible, skalerbare og hurtige at implementere i virksomheden. Tilsammen giver det glæde og tilfredshed i arbejdsdagen.
Vi leverer en bedre løsning
Ved at sætte os grundigt ind i din forretning, kan vi tilbyde dig en løsning, der rent faktisk er det, du har brug for. Ikke mere, ikke mindre. Undervejs i processen fungerer vi både som din personlige rådgiver og sparringspartner.
Vi holder os altid indenfor det aftale budget
Der er ingen, der ønsker at betale mere, end hvad der er aftalt fra start. Det skal du heller ikke hos os – heller ikke hvis du bliver klogere undervejs, og har ændrede ønsker til løsningen. Det er vores ansvar at afdække behovet fra start, og derfor garanterer vi en fast pris.
Service- og Supportaftale
Ampleos kunder kan vælge at købe en Service- og Supportaftale hvor vi sikrer at deres løsning kører, når implementeringsfasen er overstået – og IT-løsningen er i drift. Som del af en serviceaftale logger og håndterer vi evt. fejl eller problemer. Vi hjælper hvis der er noget dine medarbejdere ikke kan huske, hvordan man gør eller på anden vis skal bruge support til.
Det er ingen hemmelighed, at vi håber, at vores kunder køber en Service- og Supportaftale. Den helt simple grund er; vi vil så gerne stadig have den tætte relation og dialog med vores kunder, for at sikre at løsningen rent faktisk hjælper dem i deres daglige arbejde.