Microsoft Dynamics 365 Marketing

Med Dynamics 365 Marketing opbygger du positive og givende interaktioner med kunderne

Dynamics 365 Marketing Automation

Dynamics 365 Marketing er et marketing automation system, der giver dig mulighed for at arbejde med nyhedsbreve, landing pages, forms, definere målgrupper baseret på CRM-data, Campaign Automation, Lead Scoring, surveys og arrangere events i en løsning, der er integreret med dine øvrige forrretningssystemer i Dynamics 365. Du kan dermed nemt bruge data på tværs af de forskellige platforme.

Tag ejerskab over dine kunderelationer

Med Dynamics 365 Marketing opbygger du positive og givende interaktioner med kunderne – mens du gør prospects til engagerede kunder.

På den måde udnytter og realiserer I jeres potentiale bedst – og du får dermed mulighed for at nå ud til en større målgruppe, mens I måler og analyserer resultaterne af jeres marketingkampagner.

Kort fortalt: Du lærer dine kunder at kende og forstå deres præferencer og behov. Samtidig får du et struktureret overblik.

Fordele med Dynamics 365 Marketing

  • Når Salg og Marketing er samlet i én løsning, giver det Marketing mulighed for at analysere data på kvaliteten af de leads, der tikker ind.
  • Bedre indsigt i adfærd og data. Du kan udsende materiale baseret på præferencer og tidligere køb, som salg arbejder videre med.
  • Der opstår en tættere forbindelse mellem Salg og Marketing, og det gør det nemmere at identificere nye områder samt de rigtige leads.
  • Samarbejdet mellem Salg og Marketing bliver styrket med en konstant strøm af kvalitetsleads baseret på de samme data.
  • Dynamics 365 Marketing hjælper dig med at skabe synlighed og tiltrække opmærksomhed fra potentielle kunder.
  • Du forbedrer kundetilfredsheden, når du opnår en bedre forbindelse mellem dine kunder og din virksomhed.
DSC09289

Sammenkæd kundedata

Saml transaktions-, adfærds- og demografidata – i stor skala og ved hjælp af forudindstillede connectorer – for at opbygge en 360-graders visning af kunderne. Gør det nemmere at afstemme modstridende og uorganiserede data med AI-drevet identitetsstyring.

 

Beskyt kundernes personlige oplysninger

Respektér kundernes personlige oplysninger, og opbyg tillid med indbyggede værktøjer, der lagrer og administrerer samtykke på en sikker platform med brancheførende overholdelse.

Forbind oplevelser

Forbind alle aspekter af kundeoplevelsen – data, kanaler, indhold og platforme – for at sikre et ensartet engagement på tværs af alle berøringspunkter. Levér forbundne kundeoplevelser på tværs af alle berøringspunkter med AI-organiserede forløb.

 

Design kundebaserede oplevelser

Organiser forløb og kampagner i realtid baseret på kundernes handlinger for at vælge den kanal, den leveringstid og det indhold, der er mest relevant.

 

Styr arrangementer og kurser

Du kan opsætte arrangementer og tillade deltagere at melde sig til, tilkøbe overnatning og sammensætte deres eget program. Arrangementer kan både være ’On Location’, online eller hybrid med fuld integrering med Microsoft Teams.

_1300612

Marketing kan nemt integreres med dine øvrige forretningssystemer

Hvis din virksomhed bruger andre Dynamics 365-løsninger som f.eks. Customer Service, Salg eller Field Service, kan integrationen mellem disse apps give en mere sammenhængende kundeoplevelse og en mere holistisk tilgang til både jeres salgsarbejde og forretningsdrift.

 

Er du i tvivl om, hvilken løsning der er den bedste for din virksomhed?
Vi finder den bedste IT-løsning til dig.