Styrk forholdet med dine kunder
Kunder i dag forventer et højt niveau af service fra de virksomheder, de arbejder med. Det giver et kundeservicesystem bedre mulighed for. Bedre muligheder for at supportere virksomhedens kunder, både reaktivt og proaktivt, styrker forholdet og sikrer langvarige relationer og mere salg.
Omnichannel service
Ikke blot forventer kunder højt niveau af service, de forventer også at finde det på de platforme, de foretrækker. Der kan understøttes en samlet oplevelse på tværs af alle kanaler, herunder mail, telefon, chat, AI robotter og selvbetjening.
Kundeservice kan nemt integreres med dine øvrige forretningssystemer
Hvis din virksomhed bruger andre Dynamics 365-løsninger som f.eks. Salg, Marketing eller Field Service, kan integrationen mellem disse apps give en mere sammenhængende kundeoplevelse og en mere holistisk tilgang til både jeres salgsarbejde og forretningsdrift.
Er du i tvivl om, hvilken løsning der er den bedste for din virksomhed?
Vi finder den bedste IT-løsning til dig.