Microsoft Dynamics 365 CRM

Overblik over virksomhedens pipeline, leads og dialog med kunderne via Microsoft Dynamics 365 CRM.

Struktureret pipeline til højere omsætning

Med Microsoft Dynamics 365 CRM bliver styring af virksomhedens pipeline gjort enkelt og fleksibelt. Sælgere bliver løbende  mindet om opfølgninger, relevante oplysninger på kunden, og hvad de ellers måtte skulle bruge for at sikre, at en salgsmulighed bliver ført fra start til underskrift.

Prioriter dine bedste leads

Ved intelligent at bruge data fra marketing, kunder og tidligere salg, kan en virksomhed øge mængden og kvaliteten af leads. Samt få hjælp til at beslutte hvilke leads der er bedst værd at forfølge.

Samarbejde om salgsprocessen

Det er let at inkludere kolleger i salgsprocessen, når og hvordan det giver mening, og uden at skulle skifte mellem applikationer. Integrationer med Teams, Outlook og LinkedIn gør det muligt hurtigt at koordinere indsatsen.

DSC09283mikkel
DSC09369

AI assisteret salg

Ved hjælp af moderne algoritmer i løsningen kan sælgere få input til, hvilke produkter en kunde kunne være interesseret i, hvornår det er for længe siden, der har været kontakt med en kunde, og hvis et salgsmønster hos kunden ændrer sig. Værktøjer der er med til at øge omsætningen hos kunder og minimere churn.

Bedre dialog med kunderne

Med et 360 graders overblik over kunderne kan sælgere og servicemedarbejdere hurtigt se, hvad der rør sig på kunden, og sikre en bedre dialog. Overblik over åbne sager, salgsmuligheder, kommunikation mv. giver et hurtigt centralt overblik, så man kan tilpasse kommunikationen derefter.

 

Integreret med marketing og service

Hvis virksomheden også bruger service eller marketing løsning fra Dynamics, så er data mellem de forskellige dele tilgængelige på samme platform. Samarbejdet mellem de forskellige afdelinger bliver styrket. Marketing kan sende materiale baseret på præferencer og tidligere køb, salg kan følge med i, hvad en kunde viser interesse for i marketingkanalen og nye leads ligger klar med det samme.

CRM kan nemt integreres med dine øvrige forretningssystemer

Hvis din virksomhed bruger andre Dynamics 365-løsninger som f.eks. Customer Service, Marketing eller Field Service, kan integrationen mellem disse apps give en mere sammenhængende kundeoplevelse og et bedre overblik i jeres salgsarbejde og forretningsdrift.

 

Er du i tvivl om, hvilken løsning der er den bedste for din virksomhed?
Vi finder den bedste IT-løsning til dig.