Optimér dine salgsmuligheder med CPQ

Integrér den digitale tilbuds- og ordreproces med dit CRM & CPQ

Optimér dine salgsmuligheder. Skab god salgsledelse.

Giver du dine sælgere god adgang til alle tidligere indsamlede kundedata i dit CRM, så forhandlingerne kan afsluttes allerede på det første møde? Måske det også er dine sælgere, du oplever, der i dag bruger for meget tid på administration? Fortvivl ikke. God salgsledelse og integrationen mellem Ampleo CRM og APPAROUND CPQ gør det netop muligt for dine sælgere, at sælge mere. Hurtigere.

Dette kan du gøre ved at standardisere din tilbuds- og ordreproces, mens du udvikler en salgsproces, der følges for det enkelte tilbud, videre til ordrestadie og fakturering. Hermed sikrer du konsistens og effektivitet i hele tilbuds- og ordreprocessen.

Ikke nok med det, du automatiserer også de repetitive opgaver, herunder gentagende opgaver i salgsprocessen. Dette kan omfatte generering af tilbudsmaterialer, oprettelse af fakturaer eller opdatering af lagerbeholdning.

Når du automatiserer disse opgaver, sparer du både tid og minimerer risikoen for fejl. Du sælger mere på kortere tid. Mens du skaber god salgsledelse.

 

Spor potentielle kunder tidligt i købsprocessen

At slå tildelte muligheder op eller hente data, er en problemfri oplevelse i den nye grænseflade til Ampleo CRM og APPAROUND CPQ. Det betyder, at alle tilbud og kontrakter, der er lavet, automatisk er synkroniseret og opdateret i dit CRM.

På den måde guides sælgerne tidligt igennem hele salgsprocessen, og de behøver derved ikke bekymre sig om andet.

At have alle de relevante informationer og ressourcer, der er nødvendige for at fokusere og dedikere deres tid og opmærksomhed til kunden foran dem, øger nemlig deres chancer for at vinde kundens tillid og dermed lukke flere ordrer.

 

Styrk dine kundeoplysninger og salgsaktiviteter

Når du administrerer dine kundeoplysninger, kommunikation og salgsaktiviteter, kan du bedre spore potentielle kunder. Fordi det giver dig indsigt i tidligere interaktioner og hjælper dig med at strømline din salgsproces.

Alt sammen noget der er med til at forbedre effektiviteten i salgsarbejdet og kvaliteten i din tilbuds- og ordreproces.

Ampleo og APPAROUND tilsammen forenkler salgsprocessen og garanterer, at dine sælgere kan øge kundeengagementet og deres produktivitet.

 

Hvad får du ud af en dynamisk salgsproces med Ampleo og APPAROUND?

  1. Mulighed for at få en digital guidet salgsproces.
  2. Dynamisk konfiguration.
  3. God salgsledelse.
  4. Sund rentabilitet fordi tilbudsgodkendelsesprocessen er strømlinet.
  5. Nem godkendelsesstyring der er baseret på optimale arbejdsgange.
  6. Automatisk fornyelsesstyring.

Find flere interessante artikler her:

Ampleo IT-løsninger er som arkitekttegnede huse

IT-løsninger er som arkitekttegnede huse. De skal være nemme at vedligeholde – og så skal de passe lige præcis til brugernes behov.

Lad dit digitaliseringsprojekt blive en succes

4+8 sikre tips til at sikre, at dit næste digitaliseringsprojekt bliver en succes

Tjekliste til at finde det rette IT-konsulenthus

Hvad skal du lede efter, når du søger det rette IT-konsulenthus?