Projektplanlægning og styring af serviceleverancer

Brug tiden på at styre projekterne sikkert i mål. Med projektstyringsværktøjet får du en detaljeret plan for projektet. På den måde får I den rigtige projektstruktur fra start til slut. Også når det gælder god opgaveprioritering.

Øg produktiviteten, kunde- og medarbejdertilfredheden

Det handler om overblik. Om at have rette mand på rette sted på rette tid. Det handler om have projektstyring som virker. At alle deltagere i et projekt ved, hvad der skal ske.

Det handler også om god og effektiv ledelse, hvor du med projektstyring forbedrer projektets overblik, produktivitet og succes. Det at skabe en fælles forståelse omkring formålet med projektstyringsværktøjet, og sikrer at I kommer godt fra start og succesfuldt i mål.

Et projektstyringsværktøj letter kommunikationen og giver overblik over projekternes fremdrift på tværs af teammedlemmer.

Få 100% styr på projekterne

Brug tiden på at styre projekterne sikkert i mål. Med projektstyringsværktøjet får du en detaljeret plan for projektet. På den måde får I den rigtige projektstruktur fra start til slut. Også når det gælder god opgaveprioritering.

Tidsregistrering giver projektlederen og teamet mulighed for at få et klart overblik over, hvor meget tid der bruges på hver opgave eller aktivitet. Det hjælper jer med at identificere flaskehalse og prioritere opgaver samt ressourcer.

Samlet set kan tidsregistreringen forbedre nøjagtigheden og være med til at skabe fremdrift.

DSC09303

Ampleo har hjulpet flere kunder med at få styr på projekterne

Hos Ampleo har vi hjulpet flere kunder med at implementere en god projektstyringsløsning – og der er flere måder at gøre det på.

Du kan enten benytte Dynamics 365 Project Operations eller vi kan bygge en løsning i Power Apps. Begge løsninger har sine fordele. Det vil bero på din virksomheds specifikke behov, hvad vi vil anbefale.

Nedenfor kan du se eksempler på nogle kunder, hvor vi har hjulpet dem med at få styr på projekterne.

Mere fokus på medlemmerne blev et farvel til ERP

Vi blev kontaktet af en fagforening med over 60.000 medlemmer. Fagforeningen havde en ambitiøs vækststrategi hvor de blandt andet gerne ville have, at flere medlemmer skulle finde fagforeningen relevant og bruge fagforeningen aktivt. Samtidig ville de gerne have flere medlemmer. For at nå deres mål, havde fagforeningen valgt at udskifte deres tidligere medlemsløsning.   Ønske om ... Læs Mere

Byggeprojektplanlægning og økonomisk overblik

Region Hovedstadens Center for Ejendomme er ansvarlige for at opføre og vedligeholde regionens bygninger, herunder alle hospitalerne i regionen. Der er mange projekter af stor kompleksitet, der skal styres, både hvad angår fremdrift og økonomi. Processen var styret i en kombination af håndskrevne dokumenter og Excel-ark. Dette gjorde arbejdet ineffektivt og risikabelt. Dette medførte at ... Læs Mere

Selv generalforsamlinger kan automatiseres

Cubus Administration hjælper andelsboligforeninger, ejerforeninger, udlejningsejendomme, gårdlaug mv med at administrere en række forskellige opgaver, så bestyrelsen sikrer sig, at det sker professionelt. Det kan eksempelvis være afholdelse af generalforsamlinger, bogføring og regnskaber samt kommunikation med eksterne partnere, såsom revisor og bank. Cubus Administration har en lang række foreninger som de hjælper med den daglige drift. Denne administration har ... Læs Mere