Marketing Automation styrker kunderelationerne

Forbedret leadgenerering og konvertering giver dig flest muligheder for at følge potentielle kunders interaktioner med din virksomhed gennem hele købsrejsen, hvilket kan øge chancerne for at konvertere leads til kunder.

Styrk din kommunikation og kunderelationer

Marketing automation giver dine sælgere og din virksomhed mulighed for at nå ud til en bredere målgruppe over hele verden 24/7, hvilket styrker budskaberne og kunderejsen, og får salg og marketing til at arbejde sammen med potentielle kunder og målrettet markedsføring.

Virksomheder, der formår at udnytte digitaliseringens fordele, kan være mere konkurrencedygtige på markedet ved at tilbyde moderne og bekvemme købsoplevelser. Vil du være en af dem?

Gennem digitale marketingsværktøjer kan din virksomhed interagere direkte med kunderne, besvare spørgsmål, løse problemer og opbygge stærkere forbindelser.

Der giver jer mulighed for at levere personligt tilpasset indhold og tilbud til individuelle kunder, hvilket kan øge chancerne for konvertering.

På den måde kommer I bedst i mål med jeres digitale marketingstrategi. Dine kunder, virksomheder og kampagner er samlet ét sted.

CRM, CPQ og Marketing Automation er et samspil, når du skal kende målgruppen

For at få succes med din leadgenerering er det vigtigt at du har en klar forståelse af din målgruppe. Hvem er dine ideelle kunder? Hvad er deres behov, udfordringer og interesser? Jo bedre du forstår din målgruppe, jo mere målrettet kan du udforme din leadgenereringsstrategi.

Målet med din marketing er at ramme dine potentielle kunder lige præcis der, hvor de er. På tværs af kanaler, imens du gør det lettere for dem at handle med dig, når det passer dem.

Det handler med andre ord om, at du får sammensat den rigtige marketing-mix, der hjælper dig og din virksomhed med at generere flest lead.

Ved at kende og forstå de data, som andre forretningssystemer som CRM og CPQ kan levere til dig, forstår du også din målgruppe.