Digitale salgsværktøjer
Ved intelligent at bruge data fra marketing, kunder og tidligere salg, giver du din salgsorganisation mulighed for at øge mængden og kvaliteten af leads, samt få hjælp til at beslutte, hvilke leads det er bedst værd at forfølge.
Du giver med andre ord også dine sælgere bedre mulighed for at bruge tiden ude hos kunderne istedet for at lede efter data, når de har et CRM system med integration til virksomhedens andre forretningskritiske systemer.
Virksomheder, der formår at udnytte digitaliseringens fordele, kan være mere konkurrencedygtige på markedet ved at tilbyde moderne og bekvemme købsoplevelser. Vil du være en af dem?
Erfaringer og sans for data
Hos Ampleo har vores CRM konsulenter mange års erfaringer i at lave CRM løsninger til både store og mindre virksomheder. Vi ved, at et CRM system skal passe til lige præcis din virksomheds behov og måde at sælge på. Derfor gør vi meget ud af, at lytte til jer og finde frem til den løsning, som passer bedst. Hverken mere eller mindre.
Samtidig har vi stærke udviklere, som har sans for data og hvordan de kan flyde mellem kritiske forretningssystemer som eks CRM og ERP.
Vi har både erfaringer fra kunder, der har konstateret at listen over kunder i Excel-ark ikke er effektiv og risikoen for at miste vitale data og historik er for høj – samt virksomheder, der gerne vil flytte fra deres nuværende system til Dynamics 365 CRM eller benytte Ampleo CRM, som er bygget i Power Apps.
Udstyr dine sælgere med kraftfulde værktøjer
IT-leverandør på vores egen måde
Når du vælger os som samarbejdspartner, må du gerne forvente løsninger og digitale kompetencer i høj kvalitet – hver gang. Ampleo’s CRM konsulenter udnytter teknologien til at forbedre virksomheders arbejdsgange. Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten i vores arbejde.
Vi tænker at vores løsning kun bliver den bedste, når det sker i et fællesskab med dig som kunde. På den måde kan vi løse de forretningsmæssige udfordringer med stor forståelse og teknisk indsigt. Vi guider dig gennem forløbet fra start til slut, og du er altid velkommen til at spørge, hvis du har det mindste spørgsmål.
Sådan har vi bl.a. skabt stor succes med at tiltrække og fastholde kunder i danske virksomheder.