Services

Forretningsanalyse

For at kunne bygge en god IT-løsning er det altafgørende først at forstå de behov virksomheden har, og få analyseret nuværende og fremtidige forretningsprocesser. Der er ofte uafklarede forhold som skal afdækkes inden en implementering kan finde sted. Vi er hos Ampleo eksperter i at sætte os ind i virksomhedens domæne og arbejdsgange, og kan derigennem både udfordre den eksisterende struktur og byde ind med Best-practice og erfaringer fra tidligere opgaver. Dette resulterer i et oplæg der dækker de reelle behov og ønsker til det nye IT-system, og som derigennem sikrer at I får den løsning i har brug for – hverken mere eller mindre.

I forbindelse med analysefasen af et projekt udarbejder vi en beskrivelse af de områder som løsningen skal omfatte, en tidsplan for projektet, plan for træning og udrulning og succeskriterier for projektet. Der tages højde for hvordan organisationen løbende kan involveres og en succesfuld udrulning foretages.

Implementering

Vi har mange års erfaring med implementering af IT-systemer, og vi går meget op i at de løsninger vi bygger, er af høj kvalitet. Det er de færreste virksomheder som lever i en statisk verden, og dette tager vi højde for når vi bygger en løsning. Vi tager højde for at løsningen skal understøtte virksomheden i dag, men også være fleksibel nok til at den kan tilpasses til de ting man kan forestille sig kunne ændre sig fremover.

Vi arbejder agilt i vores udvikling, og allerede kort efter start vil vi kunne demonstrere hvordan løsningen begynder at tage sig ud og lade brugere få hands-on erfaring. Det er en enorm styrke tidligt at kunne se den retning systemet bevæger sig i. Det giver mulighed for løbende at gøre sig nye erfaringer om hvad der fungerer og hvad der evt. ikke gør, og dermed for at rette til løbende, så man ender med den løsning der fungerer bedst, og ikke den man troede på fra start.

Vi tester systemet løbende, og afslutter med en endelig test for at verificere at alle processer helt på plads. Hvis I kommer fra et andet IT-system, kan vi ligeledes hjælpe med at migrere alt relevant data over, så det fungerer i det nye setup.

Support og vedligehold

Når løsningen er færdig og taget i brug kan der efterfølgende være behov for hjælp med brugen af systemet eller teknisk support. Support består af dygtige konsulenter og udviklere der også har været med i implementeringen, så de kender jeres løsning. Dette sikrer at der altid er hjælp at hente, og at I sikrer at systemet altid kører og understøtter jeres forretningsprocesser optimalt.

Der findes også ofte nye udvidelser og mindre rettelser man gerne vil inkludere i løsningen efter man er gået i luften. Disse implementeres løbende og lægges ovenpå den eksisterende løsning.

Vi sidder altid klar ved mail og telefon i almindelig arbejdstid, og løser ofte de fleste ting indenfor 24 timer. Ved kritiske problemer kan I altid få fat på os, og så hjælper vi jer i gang igen på kortest mulige tid.

Alle vores supportaftaler er løbende og uden bindingsperiode, da vi er overbevist om at vores den service vi yder, er grund nok til at vores kunder bliver hos os.

Er du på udkig efter et nyt CRM-system?

Kontakt os endelig for en uforpligtende snak. Vi vender altid tilbage indenfor 48 timer – oftest før – og glæder os til at høre fra dig.